Phannie

KLACHTENREGELING

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@phannie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies voor functionele en analytische doeleinden.

De waardering van www.phannie.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.4/10 gebaseerd op 465 reviews.
0
    0
    Jouw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegVerder winkelen
    0

    Geen producten in de winkelwagen.