RUILEN EN RETOURNEREN
RUILEN EN RETOURNEREN
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, 4,10 voor een brievenbuspakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@phannie.nl of via het contactformulier op de website. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Hygiëneproducten vallen niet onder deze regeling. Hygiëneproducten zoals plakbeha’s, tepelcovers en fashiontape kunnen alleen ongebruikt en ongedragen geretourneerd worden. Bovendien kunnen hygiëneproducten alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet verbroken is. Zodra deze hygiëneproducten gedragen of gepast zijn, of de verzegeling hiervan is verbroken, kunnen wij deze producten niet meer verkopen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen.
Als u betaald heeft met een creditcard en u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost. Als u via IDEAL heeft betaald of een andere betaalwijze, neem dan ook eerst contact op met uw bank.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
Vereisten
Wij vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail en wij sturen u de instructies. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Hygiëne producten kunnen alleen ongedragen geruild worden.
Bij vragen kunt u met ons contact opnemen.